nöööjd

Jag var på allum alldeles nyss, träffade julia och käkade hos henne. Gottigottgott var det!

Jag har varit lite smygförtjust i fakepäls västarna sedan tidigt förra året, dock den enda jag gillade och som satt fint förra året kostade 899kr och jag tyckte det var mäkta ovärt! Men idag så uppenbarade det sig en nästa precis likadan, och jag förälskade mig åter igen! Fast denna gången blev det betydligt mycket billigare 399kr och 25 härliga procent! Hittade mig även en nya svart lite längre kavaj. UR snygg verkligen 599kr men dock med 25% på den med, jag är så himla nöjd så att jag dog precis lite inombords! :)

Min nya väst ser man en liten glimt av här, omålad och oduschad otroligt fräsh helt enkelt!

Nu blir det en dusch för min del, ska silverschampoonera mig, och bli vithårig igen, det är ju så SNYGGT! hhaha Ska starta en nykampanj, utrota gulthår! ;)



PUSSS!


Kommentarer
Postat av: jo

jag har en äkta hemma, mammas gamla, den är väldigt snygg och så men jag ryser och känner mig så jävla äcklad av den när jag tar i den.fyyyfan, ett dött djur.

2009-10-02 @ 16:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0