turn the lights off

Jag städar har på spotify och Beyoncé på högsta volym! Det kan tillochmed vara lite roligt att städa när man sjunger dansar och städar samtidigt plus att man har på sig sin pyjamas förtfarande. Snart kommer Julia och äter frukost med mig, eller ja lunch? Anyhow så är det lika mysigt :)

Sen blir det att damsuga av hela lägenheten för att göra min föräldrar glada, och jag ska tvätta med :) Efter det blir det en lång dusch, varm så varm så det känns som att jag kokar, sen senare idag blir det att jobba på ullevi.

Jobbade igår med, vi hade jättemycket att göra igår för omväxlingsskull. Riktigt roligt, och anna fick ett felslag :) har aldrig varit så lycklig som precis i den sekund då hon skrek till lite för att hon hade gjort fel i kassan (A) hahah.

Men idag bli det inte lika mycket att göra, det är en öis match så då är det inte ens halvfullt!

På återseende :) PUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0