mmmh! ensambel

Amanda Pauline Lepik du!de går rykten om att du ska gå indv. musik nu på måndagar, är detta sant? om inte så är de ja o 7 el-killar som ska mysa resten av året plus nästa år..! I cant wait !

Emma Billberg
Emma Billberg
AHAHAH ja det ska jag!
du skojar? :P hahahah jag kommer dö av skratt
Igår kl. 17:48
Anna Mårdstedt
Anna Mårdstedt
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHHAHAHA
oj förlåt , men det går inte att sluta skratta
HAHAHHAHAHAHAHAHA
Igår kl. 19:22
Amanda Pauline Lepik
Amanda Pauline Lepik
men ska du banga den kirsen eller vad e grejen ?? :) jag dog av skratt redan idag, pojkarna kunde ju inte ens presentera sig !
Igår kl. 22:14


Tilllåt mig att dö för femsekunder!

El-pojkar vi ses nästa måndag :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Emma va ska du göra med el killarna?

2009-09-02 @ 17:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0