ao nang

Tror ni inte pa faen att min kamera ligger pa hotelet och jag ar alldeles for lat for att rora pa flasket och hamta den?

Iallafall, vi ar i ao nang nu, denna underbara del av thailand som ar det PEREKTA resemalet, for en san som mig, shopping, shopping, shopping och det finns stallen att bada ocksa, och snorkla, och ata god mat. Som sagt paradiset pa jorden!

Igar var jag och isabelle och bestallde vara balklanningar, hennes blire rosa med lite puff och min blir ljusgron valdigt vanlig men anda intressant liksom. Det kommer bli HELBRA! Sa idag ar det den forsta provningen, bara skelettet pa klanningen liksom, sa att vi far se fargen och sadant.

Idag fyller aven annika ar, sa det firar vi med att ga pa restaurang dar vi har bestallt typ en liten buffe goda drinkar och bara mysa liksom. Kommer bli fettnice!

Idag tanker vi aven inhandla nya converse, billigt som satan, i en akta converse butik alltsa inte kopior. Runt 200kr paret, HELT GALET! och balklanningen gar pa 4000 baht och 1000 bath ar ungefar 200 kr, sa den blev billigare an vad jag raknat med :)

Nu ska vi kila vidare till skraddaren.

GLAD PASK allihoppa, och en stor fet PUSS pa er!

Kommentarer
Postat av: Joella

ÅH HERRE, du skulle vara en ängel om du kunde köpa ett par converse till mig! haha pratade precis med syrran om att jag ska köpa men inte tänker betala 700 spänn.

2010-04-03 @ 15:42:59
URL: http://talkingbird.blogg.se/
Postat av: Joella

jag förstår det, men gulligt av dig iaf! jag skulle vilja ha de klassiska vita, de "höga" du vet. stl 41, men 40 funkar säkert också! :) vore asgulligt, hoppas det får plats! :)

2010-04-05 @ 15:16:03
Postat av: Kerstin Mörk

Hej era små prinsessor. Jag hoppas ni har det kul.

Hoppas nu era balklänningar blir fina. Det ska bli kul att se dem. Är är det bara bra. Vi har varit på Göjje och hälsa på alla. De saknar dig Isabelle.

Jag är nu ledig tisd och onsd så du inte undrar varför jag inte svarat på ev mail. Shoppa inte upp allt. Påskpussar från oss alla. Hälsa alla. PUSS

2010-04-05 @ 17:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0