mysfrukost

Jag satte klockan idag på kvart i 10, ringde isabelle och frågade om hon ville ha kaffe té eller varmchoklad. Varmchoklad fick det blir! Vi åt en mumsig, men dock nyttig frukost med "ny"bakade grova fraller.

Vi har suttit och pratat om thailand och allt vi ska göra och inte göra. Hon åkte nyss för hon skulle till sjukhuset och ha en återcheck på hennes nyopererade knä. Så nu är jag ensam hemma igen. Funderar på att kanske sova en timma? ska ut och dansa ikväll med mina babes så sömn hade varit bra!

Kom nyss på att sista bussen går hem vid 1 redan ju, men det löser vi :)

Ville bara säga att jag älskar isabelle, en bättre kompis får man leta efter. 17 dagar i thailand med dig är det bästaste!!


Kommentarer
Postat av: Isabelle

:D <3

2010-02-18 @ 17:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0