för 1 dag och 22 timmarsen

skrev jag ett "sjukinlägg" PEST OCH KOLERA alltså. Av dessa 46 timmar har jag sovit 38. Nu driver jag alltså inte. Mamma har väckt mig någongång då och då och kört i mig massa vitaminer och sånt där hokuspokus som hon tror hjälper. Har nog ätit ett helt paket panodil också. Jag har verkligen tyckt synd om mig själv.

Men fick inte gå till skolan idag ändå, och när min klocka ringde 7 imorse mådde jag icke bra.
Men sedan klockan tre idag har jag inte haft någon feber. Jag har precis ätit middag med malin, och känner mig helt okej, förutom att jag är allmänt trött typ. Men det är inget nytt för mig, jag är jämt allmänt trött. :)

Alla mina fina tjejer ska ut dag, jag ska inte följa med dom ut utan bara till förfesten hos miladi (som räknas som en av tjejerna btw). Jag vill vara riktigt pigg till imorgon då jag mammi och syster ska gå på alice i underlandet! Ska bli skitroligt att se den filmen, har jag sett fram emot länge länge länge!

Så här ser jag ut denna afton, 10 minuterssminkning och uppsatt halv blött hår. Kan nog inte bli bättre alltså!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0