jesus


jo , men jo, jo, okej!

dagen har varit ganska framgångsrik, jag pimpade min sida på webbdesignen, jag skrev klart radiomanus, slipat tänder hos tandläkaren, kliat sönder mesta delen av min kropp. Jo, men jo, framåt går det.



jag har revorm (?!?!) utslag på mesta delen av min kropp och det kliar så jag håller på att bli galen! och självklart så får man inte klia. im loooooooosing my MIND!


Det var en väldigt god vänn som kom fram till mig idag, tog tag i min arm tittade mig i ögonen och sa : hur mår du hjärtat, på riktigt?
och jag svarade att jag gråter inte på utsidan längre, jag vet om att jag kommer bli tio tusen gånger starkare.
OCh underbar som denna vän är, säger vännen min : Lilla Gumman alting kommer att bli bra, jag lämnar dig inte! 

TACK, i needed those words!


Jo, men jo, sömn men jo, inte min grej riktigt kanske.. bara kanske? 

jo , så men jo, penis!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0