bada bing bada bong

updatering


Idag har jag handlat :) världensfinaste klänning som jag ska ha jul&nyår. Nu ska ni få höra hur snäll min systeryster var! Hon hittade denna klänningen först, och hon älskade den också, men så var hon så snäll att jag fick den istället :) och lycklig blev jag att hon fick tillochmed en kram! Där hör ni, det bor någon godhet i den människan (A)
Köpte även julklapp till bella och till syster, jättefina saker faktiskt :)

På fredag efter skolavslutningen så ska jag och mina tjejer åka hem till mig och ha lite julmys :)
Så jag köpte öven massa goagrejer som jag ska baka med till på fredag. Det ska bli så mysigt!

men nu känner jag för att skriva godjul så God Jul mina vänner!
GOD JUL

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Emma Emma lilla Emma! Du får vara med när jag köper don julklapp, för jag vet inte vad du vill ha! så den köper vi på lördag? låter detta som en bra överenskomelse? :D Stavningen på oordet skiter jag i! <3

2008-12-17 @ 22:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0