mina små

Måste stoj och allting nu det sista så jag har inte skrivit på länge, jag ber om ursäkt för detta!

OJOJOJ julstök! Börjar kanske bli lite överskattat? julen hit och julen dit, är inte detta en högtid där man ska vila upp sig? tänka på allting bra man har i livet? Inte min släkt inte, hit och dit, sen åter igen åka dit och sen hit. herre jesus jag är helt slut efter julhelgen!

Så för att samla mina krafter igen blev det mellandags rea :D på annandagen och idag :D FETT mycket rea! jag blev typ helt galen. Jag tror att jag är mästaren på att bränna pengar iallafall, sjukt nöjd med mina inköp, och jag kan ju bara säga till alla att carlings har sjuk rea, och på monkey säjer dem ut allt (!) för 50% :O  ja, ni hörde rätt 50%!

men efter två helt fantastiska shopping dagar mår jag prima igen, och jag tror att det är dags att lägga sig för kvällen. eller ja, sätta på nästa film (A)

God fortsättning mina små <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0