ache


jomen det är fint vettu, lagom irriterad. Tror du bara att du kan schvunga in dig i mitt liv och bara BLAAAAAAAA`?

jo visst du kan försöka men så mycket mer än så blir det inte.

julkänsla så fan heller, jättehemskt jag ör anti julen i år. Känner inte ens för julklappar :O kan inte ens fatta att jag säger det men så är det.

Veckans bästa nyhet eller tillochmed årets är att Don kommer tillbaka han har fått sitt uppehållstillstånd i två år nu :d jag är så glad för din skull kära kusinvitamin :D Ni är så bra tillsammans, och nu slipper jag kanske vara orolig för dig om du skull åkt till thailand. Så alla är nöjda


alla känner väl igen den här klumpen som kan växa i sin mage?
I min mage är den jättestor. Vet inte riktigt hur jag ska få bort den..

men nu är det väl dags att försöka sova, sovit sjukt lite dem sista dagarna och det börjar tära på mig rejält.
med feber huvudvärk och klumpen i magen säger jag godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh älskade kusinvitamin jag är också så glad såklart!! Kanske jag åker ändå dock på lite semester.. Ledsen att göra dig besviken..

Men tack för att du/ni delar glädjen med mig o Don det värmer i mitt lilla billbergska hjärta!

2008-12-02 @ 00:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0