dagens lista

  • dagens låt : waterloo
  • veckans artist : jason och gavin
  • dagens tempratur : föör kallt under 0
  • veckans höjdpunkt : bella och jag = ABBA
  • veckans bästa dans : jag och yster, let me entertain you, STICKY
  • veckans sjukaste samtalsämne : blommiga kalsonger ?!
  • bästa minen : Isabelles min i spegeln när hon såg hur hon såg ut :P
  • veckans mysigaste : när min älskade yster nr två kom och sov över
  • veckans bästa asgarv :  HSM3 filmen, när gabriell ställer sig och och sjunger TROOOOOOOOY, aldrig skrattat så hårt, och det var okej fast att det var i en biosal!
  • veckans inköp: tights, världens skönaste tröja, två linnen, massa tyg, handskar, strumpor mm
  • veckans roligaste "toalettbesök" : Annikas hästkiss utanför göteborgsuniversitet, helt GALET!
  • veckans godaste måltid : min och bellas tacopaj


kommer jag inte på mer, men den uppdateras säkert senare!

nu bär det av till ikea med pappi ,

peace


Kommentarer
Postat av: Isabelle

haha blommiga kalsonger var lite knepigt! haha men men tacopaj är alltid good när man gör den själv! :D vi äger! lovelovelove

2008-11-02 @ 21:09:33
Postat av: billy

haha ja extremt knepigt kanske tillochmed?

fast vi är iochförsig bra på allt vi gör?!

lala love

2008-11-02 @ 23:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0