Utkast: Från en ...

Från en stygg flicka :

Jag hoppas att du inte alls har det bra
Hoppas att du ligger vaken som jag
och känner dig lustig glad och rörd
och yr och ängslig och mycket störd

Och rätt som det är får du brått
att lägga dig rätt för att sova gott.
Jag hoppas att det dröjer en stund
jag hoppas att du inte får en blund.


skriven av Karin Boye, jag gillar den kvinnan!


Dagen har varit extremt spännande!

Har gått runt och tänk på dig en hel del faktiskt, men nejnej ta inte åt dig. Inga positiva saker här inte.
Utan jag har mest gått runt och tänk, Hur kunde jag ?! :O
Gått runt och tänkt att gud va mitt liv kommer bli så mycket bättre nu när du inte finns i min närhet.
Dina hot, blir helt tomma. Du har ingenting att komma med längre. Du är ingenting, du kan omöjligt känna någonting. Du må vara en av dem mest manipulativa människor jag någonsin känt. Men älskling, det är ingenitng positivt och absolut ingenting att hänga i granen!

Du är en ganska patetisk person om jag ska vara ärlig. Vad har du?! du har inte någon eller något. så snälla du kära rara lilla "jinx" kommentera gärna mina inlägg, om det är det som roar det lilla uns av dig som finns kvar, så be my guest!


En underbar dag, fick ig på mitt matte prov med (Y) KATCHING !

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0