BRA

Asså den är sjukt B R A ! Den blev ännu bättre på bio också. I wanna see again!

Måste tacka också för alla läsare, nu dem senaste dagarna har dem nästan dubblats, jag bugar och bockar. Fast jag vill gärna ha mer kommentarer, ni får gärna vara anonyma. Det bryr inte jag mig om, bara jag får kommentarer så är jag NÖJD.

Hade tänk att sitta och sammanfatta mitt 2008 i natt, men jag kom framtill att året var bra, men det var alldeles för mycket besvikelse och ledsamheter så jag vill inte prata om det året mer. För om jag hade behövt att prata om året, så hade det behövt att involvera massa personer som jag inte ens kan prata om själv. Vilket jag är hemskt ledsen över måste jag säga. Så istället för att prata om och skriva massa saker, så gjorde jag ett tinywiny litet kollage. SOm kommer till att komma i nästa inlägg.

 Men nu är det 2009, året fullt av nya möjligheter som min pappi sa till mig häromdagen. SÅ allting som hände 2oo8 ska jag lägga bakom mig, no hard feelings (eller jag ska försöka det bästa jag kan med allt jag äger och har)
Varför jag hållt kvar i all skit så länge var för jag inte ville inse att ni verkligen var borta. Att ni helt enkelt inte bryr er. TUFF SHIT, jag vet. Men nu ny emma! Har sagt det förr men jag har aldrig menat det så mycket som nu.


SÅ helt ärligt till er alla, nytt år, ny möjligheter, har du någonting du vill säga till mig gör det. I hold nothing against you.

bye

-

Kommentarer
Postat av: Joella

bra emma, rätt tänkt!

2009-01-07 @ 11:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0