men så härligt

Dagen igår måste ha varit underbar!
framtills klockan blev halv ett ungefär, en kvart efter bella gått hem för att sova.
Ja men då, då kommer jag på att fan jag drack mjök förut, (inte bra när man är laktos intolerant) jag hade ont i magen så att jag grät, och resten av natten är censurerad om man säger så. FYFAN för mjölk!
somnade runt 4 halv 5. och sen väckte pappa mig ett pappa mig ett par gånger under dagen. men tillslut drog jag mig upp och då var klockan 20 över 5. En väldigt trevlig natt.

Men innan natten kom hade jag det jätte mysigt med malin och bella. jag såg twilight för 7 gången och jag fick malin och bella ligga beroende som jag :) Jag beställde även den andra boken i twilight serien, sjukt nyfiken på den.

och i fredags var jag och malin och johansson i staden och shoppade, och oj vad vi shoppade! allt som malin handlade kan du läsa på henne blogg www.malutb.blogg.se . Johansson hittade också massa fina grejer, och jag handlade igen kläder. Alla julklapps pengar och presentkort är slut, och jag inser nu att det är dags för mig att börja jobba igen!
Sorgligt men sant tyvärr. På torsdag börjar skolan återigen och jag känner mig inte alls redo, men vad ska man göra liksom? det är bara att bita ihop, har gått exakt halva tiden, och det gör inte ens att det känns pepp, för den halva tiden som redan gått har varit det jobbigaste jag varit med om.

Men nu ska jag göra någonting annat, , puss och kram

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0