today

jag och familjen åkte ner till allum förut, för jag var verkligen tvungen att fixa min dator! Min dongel (internet) har inte fungerat på ett halv år ungefär, men jag har kunnat låna grannens trådlösa internet undertiden, men nu hade hans internet brakat samman. Så nu åkte tummen ur, och jag var nog där inne i den lilla tre affären i över en timma. Nu fungerar iallafall migg internet. Men innan veckan är slut så ska jag ta och ringa hp kundtjänst för självadatorn är dålig. När jag fick den hade jag en batteritid på två timmar ochtyp 40 minuter och nu håller det i 22 minuter (?) verkligen något som är en aning lurt här. 

Idag ska jag bara slappaKanske åker monopol fram till kvällen, känner mig lite sugen..

imorgon blir det harry potter med syster och julia, en trevlig överraskning. Vill verkligen se den!!!'

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0