worried

nu är den en sån därjobbig tid igen, när man inte riktigt vet hur man mår.
Så många runt  omkring mig som mår dåligt.

som känner att dem inte räcker till
att man är ful
ångest och panikattacker
rykten
utanförskap

All sån där skit! Så detta är till alla er, även ni som jag inte känner som kanske läser detta.
Mina ord kanske inte betyder mycket, men om det är en bråkdel i er som lyssnar så blir jag överlycklig! 

Ni är tillräckliga och troligtvis mycket bättre än så. Folk som gör att ni känner på detta sättet är skitstövlar, idioter, jävlar,fanskapsfans fanskap! helt enkelt. Och det här med att man tycker att man är ful, snälla rara ni är så fina så det finns inte! Alla är vackra på sitt egna sätt, det där lilla speciella som finns i alla finns ju i er också. herregud jag tycker själv inte att jag är den vackraste i världen men shit happens vad ska jag göra åt saken, då var så här "gud" skapade mig, och så ser jag ut. Jag hoppas fortfarande att jag ska vara såpass "vacker" på insidan att någon ska kolla en extra gång åt mitt håll. Och jag tycker fortfarande att det är insidan som räknas! Ångest var mitt mellannamn, och blev tillslut min bästa vän. SOm en väldigt klok sa till mig en gång, att efter mörkret kommer solen, gumman allt kommer att lösa sig! Och nu säger jag det till er, GUMMAN DET KOMMER ATT LÖSA SIG! Och om jag ska vara helt ärlig så kommer självmord aldrig att vara lösningen på någonting, jag tycker att det är fegt! Att ta sitt egna liv, så lägger man över allting på dem man lämnar kvar. FÖRSTÅR inte människor hur många det finns som älskar en på riktigt?!

Det gör ont i mitt hjärta när man hör fula rykten om folk som man att det inte finns någon som helst sanning bakom. Jag känner för att skrika och gapa på dem som hittar på det, vill att dem ska få känna samma sak som dem som utsetts för rykterna. Men jag har lärt mig, att människor som startar rykten är osäkra små djävlar som inte har något förbaskat liv! Dem hittar på dem för att man dem själva inte ska bli mittpunkten av allt snack, bara för att dem är så vidriga själva!
Och jag kan säga att jag hatar er som medveten får andra att må dåligt. Jag har haft min egna del av roliga rykten och vill ni veta vad, här sitter jag och är starkare som aldrig förr. SÅ jag antar att jag måste tacka er djävlar också. Utan er så hade jag inte varit personen jag är i dag, stark, medveten och mer hatisk än vad jag varit tidigare.

Jag vet jag skriver en massa strunt tycker ni, men jag menar detta verkligen, ni är värda så jävla mycket, och ni är älskade, måste bara hålla i och vänta på solen.


jag ber er, snälla vänta på solen!
massa kärlek


Kommentarer
Postat av: Malin

åh nu blir storasyster lite tårizz :')

stolt som tuppen!

2009-03-10 @ 20:30:30
URL: http://malutb.blogg.se/
Postat av: Isa

Väldigt bra skrivet! :)vad jag tycker om dig människa! <3

2009-03-10 @ 23:13:15
Postat av: unni

pusspusspusspussussspusspusspuss. du e så bra

2009-03-11 @ 15:32:25
URL: http://hejunni.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0