3 nights in bangkok

Nagon dom vill tjana bra pengar och ar bra pa datorer? Fixa natet i thailand i sa fall, for detta suger faktiskt. Inga usb portar fungerar, varje dator har en miljon virus sa man far popup's heeeeela tiden. Sa jag kan inte lagga in nagra bilder!! Det far bli ett fotoalbum nar jag kommer hem i stallet vilket ar pa sondag. Kanns sorgligt att redan aka hemkanns inte som att vi varit borta sa lange.

Idag ar iallafall 3 dagen i bangkok och andra dygnet alltsa, vi har shoppat, jag har stukat foten, vi har kollat tempel, shoppat, haltat, kollat buddha och ater shoppat lite till. Jag onska att man kunde bo inne i MBK, detta 7 vaniga shoppinghus. Jag blir varm i hjartat nar jag tanker pa stallet. Just det vi har akt tuktuk med har i bangkok, vi trodde att vi skulle DO! och jag menar allvar. Och det basta ar att malin spelade in allting med kameran, sa nar vi kommer hem till en vettig dator sa ska vi lagga upp denna sjuka video.

Vi har gatt egenom demonstrationen, och alla var jatteglada, det hela var som en jattestor konsert. Alla typ tackade och bockade nar vi gick forbi dem, det kandes like skumt kanske. Tyvarr sa har demonstranterna valt att parkera sin manifestation precis framfor ett av det STORSTA shoppingcentrat, dar forever 21 blandannat ligger, sa det ar avstangt.

Imorgon kvall aker vi till flygplatsen, planet gar tjugo over tolv pa natten sa vi har hela dagenhar i morgon ocksa :) det blir lite stek vid poooooolen ;) sen landar planet sondag klcokan halv 1 tror jag. Pa mandag ar det tillbaks till verkligheten och skolan.. och dar gick det en rysning genom hela kroppen...


Puss och kram!

Och kerstin, du behover inte oroa dig over isabelle, vi tar bra hand om henne, och ser till att hon haller i stalarna :) hahah, hon ar som en extra mamma :P Hoppas ni har det sa bra dar hemma. Alla halsar tillbaka! PUSS

Kommentarer
Postat av: Vendela

Tycker mycket om det du skrivit! Spännande att se en del schyssta grejer och inte bara det vanliga sakerna som man kan läsa om hela tiden. ;)

Postat av: Annika Granstedt

Tycker mycket om det du skrivit! Trevligt att se lite fina saker och inte endast det generella grejerna som man kan se om typ alltid. ;)

2010-11-30 @ 10:01:47
URL: http://jade.se/reseerbjudanden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0