ack så trött

Har börjat sova dåligt.. Otäcka och obehagliga drömmar som väcker mig, så jag vill inte somna om direkt utan "lugna ner mig först". Hoppas på fler timmar sömn inatt!

Mitt huvud är tomt, jag har ingenting att skriva, jag är trött och hyffsat grinig.
Dock är jag glad över att jag väntade med att kolla på vampier diaries, nu har jag något att se varje torsdag innan jag ska sova.

Men nu ska jag lägga mig, lyssna på lugn, bra, fin musik och förhoppningsvis somna in och inte vakna igen förens klockan ringer.

"people are people and sometimes we change our minds"


God Natt


Kommentarer
Postat av: Lollo

Du och Joella kommer starta ett tredje världskrig om mitt hår :O

2010-02-12 @ 00:16:13
URL: http://serpentino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0