bara för att jag varit ledig idag

Så har jag inte gjort så mycket som jag egentligen skulle behöva. Men jag har fått en del gjort! Och jag gjorde mig själv en ruggigt god kycklingsallad och plockade ur diskmaskinen med. SÅ dagens godagärning blev gjord tidigt, så jag slipper tänka mer på det!

Nu ska jag ta mig en dusch tänkte jag, sen ska jag deppa över att min telefon inte ringde idag som en viss person sa att den skulle göra. Sen kanske jag ska fortsätta sätta samman mitt cv. Hatar att ha säsongsjobb, för det är delar av året man är så fattig!

Har helt och hållet snöat in på Journey också, otroligt bra låtar de har gjort genom åren! Dont stop Believin bara för att ta ett exempel.

Idag har jag även fått noja över mitt hår. Vilken satans färg ska jag ha?
Blond,brunt,svart,ljusbrunt, gyllene? PANIK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0