fishnet

Jag skulle inte köpa någonting idag lovade jag mig själv, och det gjorde jag faktiskt inte. Fast jag kom hem från frölunda torg med en äckligt läcker jacka från newyorker. Den kostade bara 180kr, och nu tänker ni, men du skulle ju inte lägga några pengar? Men min pappi gjorde det :) så jag har en nya fräääääääääääääsh jacki som jag kan visa er imorgon för jag orkar inte ta kort på den nu!

Vi åkte även hem till molly, min fina fina underbara söta urgulliga kusin! Hon är så underbar, jag kan inte ens beskriva alltså, när hon ler mot en och försöker föra ett samtal som mestadels består av gurgel och skratt och massa "ah, ma, he, me tada" så är lyckan gjord. Min underbara lilla tjej har om bara ett par dagar varit i sverige i ett helt år. Känns bara som att det var några få månader sen som jag fick se hennes mörka vackra ögon för första gången på landvetter flygplats. Här är det första inlägget jag skrev om molly, hemkommen från flygplatsen.

På tal om ingenting alls så har min syster gjort en musikvidoe så här på kvällskvisten för att hon var uttråkad, den är mycket mycket festlig.




hajdoo

Kommentarer
Postat av: Nina

Haha vad söta och sjuka ni är... Saknar er:)

2010-02-28 @ 22:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0