l o v

Jo, jag har ju lov nu, så fruktansvärt skönt så att det är löjligt. Sova till ett är en lyx i sig, och att frukosten är klar när man vaknar är inte heller helt fel!

Har haft en lagom skön dag helt enkelt.
Imorgon bitti bjuder jag isabelle på frukost, vi träffas ganska sällan nu för tiden men hon kommer alltid att vara min nr 1. Så jag ska duka upp en go frukost och sen ser vi vad dagen har att ge.

Nu ska jag kolla på vampire diaries, det jag sa om att jag skulle titta på det varje torsdag.. Jag ljög. Jag har sett tolv avsnitt sen i torsdags. N Ö R D! Tänkte köpa med mig böckerna och läsa de i thailand :) inte många dagar kvar nu!

Hejsvej!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Finns böcker? :O

2010-02-16 @ 23:19:32
URL: http://serpentino.blogg.se/
Postat av: joella

vampire diaries var typ den läskigaste serien ever, nästan värre än true blood

2010-02-17 @ 11:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0