eleven hour day

Igår när jag kom hem var jag helt slut. Jag förstår inte hur Anna orkade göra sig snygg och gå UT!
Nej,nej, Astrid och Malin försökte få mig sugen, men misslyckades totalt. Jag var så trött, hade så ont i min kropp. Så det var inte värt för mig att gå ut, för jag hade bara åkt hem igen.

Jag gick dock bort till kiosken och köpte cola och tacochips, fick cravings.

Somnade klockan 1, för malin fick mig och astrid att kolla på en film som gick på 5:an igår. Det var Mark Wahlberg som spelade huvudrollen Dirk Diggler. Haha kan ha varit en av det sämsta filmerna jag sett.

Pappa väckte mig klockan tolv, tjugo över tolv gick jag upp för att käka frukost med Ast och Malin. MYS!
Försöker samla kraft till att färga mitt hår. Har typ sagt det varje dag denna veckan att "idag ska jag färga mitt hår". Får panik varjegång jag ser min utväxt, men jag orkar inte bli gulhårig! Får se om jag orkar få tummen ur och färga det eller inte. Tänkte sova en liten stund innan kanske ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0