shopping makes my heart beat

            Jacka från monki, kostat 400kr men jag köpte för 100kr. Något nöjd!

              Vet inte vad man ska kalla att det är förnågot.. Skjortaktig fast i trikåtyg. 149 kr från Gina. Den kommer vara snygg att bara hänga på sig över nått.

               Ur söt t-shirt från monki, 40 kr!! Helt löjligt.

                            Denna är tillräkligt lång för att ha till tights, vilket är skitbra! Snygg med för den delen, 149kr från H&M.

Sen hittade jag födelsedagspresent till Isabelle med, som jag verkligen är nöjd med! Nu återstår bara presenten till mårdstedt, där har jag mer problem! Kvinnan har ju allt. Men jag ska försöka luska ut någonting ur henne under helgen då hon kommer vara min sovkamrat i morgon kväll och jobbarkompis under lördagen. Sen köpte jag bara ett par vanliga tights från H&M för 99kr. JAg använder nästintill bara tights så jag köper typ nya varje vecka, jag har väldigt lätt att få hål på dem snabbt för jag ramlar ofta...

Nu ska jag göra någontingannat för en stund för syster vill ha datorn!

HEJSVEJ!


Kommentarer
Postat av: Isabelle

GE MIG!! <3

2010-01-24 @ 12:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0