it's a new day

Har varit en sådan där lagom, skönt, hyffsat rolig dag idag. Solen har tittat fram, och vi tog av oss jackorna när vi satt mot husväggen till skolan och åt frukost. jag och sara har spelat in mig till redovisningen vi ska ha när jag är i thailand. Jag och Viktoria fick trycka igen bakdörrarna på bussen för att vi ville komma hem, och de ville inte stängas. Jag har sovit en kvart på soffan, gjort kycklingsallad och saknat vissa människor. Tittat på mobil och insett vilka fina vänner jag har. Fick ett sms av isabelle där hon förklarade att mina älskade solglasögon från monki var hos henne, och min resa till thailand blev räddad. Jag fick idag mitt första "hejdå, ha det bra i thailand" av en av mina lärare, kändes konstigt..

Åker jag snart?


Kommentarer
Postat av: Lollo

Tack Emma, jag älskar dig! <3

2010-03-16 @ 16:35:20
URL: http://serpentino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0